Trainer Angelica Baciu
Absolventă a Liceului Pedagogic din Brăila, specializarea învățători-educatoare, încă din anul 1998 mi-am dublat cariera pedagogică urmând cursurile Universității de Muzică din București, secția Pedagogie Muzicală.
De mai bine de 20 de ani sunt profesor de muzică, iar activitatea artistică, împletită armonios cu cea didactică, a culminat în 2011 cu implicarea activă, atât profesional cât și emoțional, într-un proiect ce avea să devină, în anul 2014, Program Național fondat de dirijorul Ion Marin, organizat sub egida Corului Național de Cameră MADRIGAL – Marin Constantin.
Cantus Mundi este un program de integrare socială a copiilor prin muzica corală.
În calitate de formator Cantus Mundi am susținut zeci de workshop-uri și webinarii tematice dedicate miilor de dirijori, cadre didactice, coordonatori de coruri sau grupuri de copii din toată țara. Am înființat, coordonat și promovat coruri de copii aparținând unor școli de masă, școli speciale sau provenind din diferite categorii defavorizate. Am lucrat cu copii tipici și, mai ales, cu copii atipici (cu dizabilități sau CES -cerințe educaționale speciale).
Am contribuit la realizarea a două manuale școlare, fiind unul dintre autorii manualului ”Muzică și Mișcare pentru clasa a III-a” și a manualului ”Educație Muzicală pentru clasa a V-a”, ambele editate de Editura Corint.
În calitate de artist liric în Corul Național de Cameră MADRIGAL – Marin Constantin am participat la sute de concerte atât în țară cât și în străinătate, pe scene mari ale lumii, dar și în școli sau chiar în spitale. Adeseori au cântat, alături de noi, copii – membri ai corurilor Cantus Mundi, arătând lumii că toți suntem egali, că toți avem aceleași șanse și că muzica ne poate uni!
Psiholog principal autonom – Dana Mușat
Am absolvit Facultatea de Psihologie și Științele Educației U.A.I.C. Iași, secția de Psihopedagogie, în anul 1997 și de atunci lucrez cu copiii. M-am perfecționat urmând un master și diferite formări în domeniu, însă cel mai mult am învățat și evoluat în activitățile directe alături de copii și nu în ultimul rând alături de parinții acestora.
Când am devenit mamă, provocările au apărut la tot pasul. Fiicele mele, Ruxandra și Ioana mă stimulează și mă inspiră să caut permanent resurse și soluții. Ele mi-au întărit credința că dorința pentru cunoaștere este înnăscută, iar felul în care reușim să păstrăm această bucurie și spontaneitate depinde de noi, ca adulți.
Cunoștințele și experiențele acumulate ca specialist sunt puse în practică în activități de: corectarea tulburărilor de limbaj, dezvoltarea capacității de comunicare prin povești și activități creative, susținerea școlarilor în activitățile de învățare.
Instrumentele folosite sunt verificate pe parcursul mai multor ani. Activitățile sunt adaptate pentru nevoile fiecărui copil. Împreună cu parinții, abilitățile dobândite de copii în cabinet sunt exersate în diferite contexte, acasă, în parc, etc. Astfel, copilul poate transforma fiecare experiență de viață într-o experiență de învățare.
Împreună putem să descoperim potențialul înnăscut al copiilor noștri și să îl dezvoltăm, să ne redescoperim copilul interior și să oferim copiilor reperele de care au nevoie pentru a crește frumos și armonios